İran medyası, İran Deniz Kuvvetleri’nin Hürmüz Boğazı yakınlarında üç adet ABD destroyerine saldırı gerçekleştirdiğini duyurdu. Tesnim Haber Ajansı’na konuşan anonim bir kaynağa göre, bu saldırıda ABD’ye ait savaş gemileri önemli hasar aldı. Saldırının, füzeler ve kamikaze dronlar kullanılarak yapıldığı bildirildi. Saldırı sonrasında, ABD donanmasına ait destroyerlerin Umman Denizi’ne geri çekildiği kaydedildi.
Related Posts
Gazze’deki İnsani Kriz Derinleşiyor: Can Kayıpları 72 Bin 608’e Ulaştı
- Mehmet Yılmaz
- 2 Mayıs 2026
- 1 min read
- 0
Özlem Çerçioğlu’na Şok: AK Parti’nin Adayı Seçilemedi
- Mehmet Yılmaz
- 4 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0
Erbaa’da Kelkit Çayı Taşarak Tarım Alanlarını Sular Altında Bıraktı
- Mehmet Yılmaz
- 20 Mayıs 2026
- 1 min read
- 0